ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
e-thaksalawa
Side panel
මුල් පිටුව
තවත්
Updates
සිංහල
தமிழ்
English
සිංහල (si)
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි.
ඇතුලත් වන්න
e-thaksalawa
මුල් පිටුව
Course index
පාඨමාලා දර්ශකය විවෘත කරන්න
Sg11_ICT(old)
පිළිතුරු පත්ර
බහුවරණ ප්රශ්න පත්ර 2007 -2014
බහුවරණ ප්රශ්න පත්ර 2007 -2014
සම්පූර්ණ කිරීමේ අවශ්යතා
බහුවරණ
ප්රශ්න
පත්ර
සම්පත විවෘත කිරීමට
බහුවරණ ප්රශ්න පත්ර 2007 -2014
මත ක්ලික් කරන්න.
◄ 2012 වර්ෂ අවසාන ඇගයීම, බස්නාහිර පළාත - තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය I/II
වෙත යන්න
වෙත යන්න
Announcements
ගුරු මාර්ගෝපදේශ සංග්රහය
News forum
පෙළ පොත
ඇල්ගොරිතමය
ව්යාජ කේත
ගැටඵ විසදිමේ සදහා පරිගණක භාවිතය
පරිගණක ක්රමලේඛන භාෂා පරිවර්තනය
ගැටලු විසඳීමට ක්රමලේඛ ලිවීම
ගැටළු විසදීමට ක්රමලේඛ නිර්මාණය (නැණස වැඩසටහන)
ගැටළු විසදීමට ක්රමලේඛ නිර්මාණය II (නැණස වැඩසටහන)
ක්රමලේඛණ භාෂා භාවිතය (නැණස වැඩසටහන)
ඇල්ගොරිතම (නැණස වැඩසටහන)
ගැලීම් සටහන් හා ව්යාජ කේත (නැණස වැඩසටහන)
ගැලීම් සටහන් හා ව්යාජ කේත II (නැණස වැඩසටහන)
පාලන ව්යුහයන් (නැණස වැඩසටහන)
පාලන ව්යුහයන් II (නැණස වැඩසටහන)
පුණර්කරන පාලන ව්යුහයන් (නැණස වැඩසටහන)
පැස්කල් ක්රමලේඛණ භාෂාව (නැණස වැඩසටහන)
පැස්කල් ක්රමලේඛණ භාෂාව II (නැණස වැඩසටහන)
පැස්කල් ක්රමලේඛණ භාෂාව III (නැණස වැඩසටහන)
පැස්කල් ක්රමලේඛණ භාෂාව IV (නැණස වැඩසටහන)
පැස්කල් ක්රමලේඛණ භාෂාව V (නැණස වැඩසටහන)
පැස්කල් ක්රමලේඛණ භාෂාව බහු තේරීමේ පාලන ව්යුහය (නැණස වැඩසටහන)
පැස්කල් ක්රමලේඛණ භාෂාව බහු තේරීමේ පාලන ව්යුහය II (නැණස වැඩසටහන)
තේරීමේ පාලන ව්යුහය (නැණස වැඩසටහන)
ප්රශ්නාවලිය
පැවරුම
ප්රශ්න
පෙළ පොත
පද්තිධ සංවර්ධන ක්රමවේද (නැණස වැඩසටහන)
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පළමු පත්රය (පියවර 1)
පළමු පත්රය (පියවර 2)
පළමු පත්රය(පියවර 3)
පළමු පත්රය(පියවර 4)
පළමු පත්රය (පියවර 5)
පළමු පත්රය (පියවර6)
පළමු පත්රය (පියවර 7)
දෙවන පත්රය (පියවර 1)
දෙවන පත්රය (පියවර 2)
දෙවන පත්රය (පියවර 3)
2012 වර්ෂ අවසාන ඇගයීම, බස්නාහිර පළාත - තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය I/II
තෙවන වාර පරීක්ෂණය 2010 -බස්නාහිර පළාත
පළමුවාර පරීක්ෂණය,ජයවර්ධනපුර කලාපය - 2012
තෙවන වාර පරීක්ෂණය 2015
තෙවන වාර පරීක්ෂණය 2015 (පිළීතුරු පත්රය)
තෙවන වාර පරික්ෂණය මධ්යම පලාත -2018
2012 වර්ෂ අවසාන ඇගයීම, බස්නාහිර පළාත - තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය I/II