ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
e-thaksalawa
Side panel
මුල් පිටුව
තවත්
Updates
සිංහල
தமிழ்
English
සිංහල (si)
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි.
ඇතුලත් වන්න
e-thaksalawa
මුල් පිටුව
Course index
පාඨමාලා දර්ශකය විවෘත කරන්න
ලාච්චුව විවෘත කරන්න
Sg01_Mat_Act
බඳුන් දෙකක ධාරිතාව සැසඳීම
බඳුන් දෙකක ධාරිතාව සැසඳීම
කොටසේ දළ සටහන
◄
රටා ගොඩනැගීම
►
හැඩතල හඳුනා ගැනීම හා රටා ගොඩනැගීම
Select activity ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - වැඩි ප්රමාණයක් අල්ලන භාජනය පාට කරමු
ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - වැඩි ප්රමාණයක් අල්ලන භාජනය පාට කරමු
සම්පතක්
Select activity ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - අඩු ප්රමාණයක් අල්ලන භාජනය පාට කරමු
ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - අඩු ප්රමාණයක් අල්ලන භාජනය පාට කරමු
සම්පතක්
Select activity ද්රව්ය සංඛ්යාවක් කවර හැඩයකට ...
ද්රව්ය සංඛ්යාවක් කවර හැඩයකට තැබුවද සංඛ්යාවේ වෙනසක් නොවේ
එකට එක ගළපා ප්රමාණයෙන් සමාන බව හදුනාගැනීම
ද්රව්ය වල පිහිටීම වෙනස්කර අනෙක් කට්ටල හා ගලපමු
ද්රව්ය සංඛ්යාවේ වෙනසක් නොවන බව හදුනහනිමු
Select activity
◄
රටා ගොඩනැගීම
වෙත යන්න
ප්රධාන පාඨමාලා පිටුව
General
පෙළ පොත
වර්ගය, හැඩය, පාට හා තරම අනුව ද්රව්ය තේරීම
ද්රව්ය හෝ ද්රව හෝ ප්රමාණ සැසඳීම
ද්රව්ය කට්ටල දෙකක් එකට එක ගැළපීම
ද්රව්ය/රූප කට්ටල දෙකක් එකට එක ගැළපීම
ආකෘති/රූප තුනක සාපේක්ෂ පිහිටීම විස්තර කිරීම
ද්රව්ය/රූප තුනක් විශාලත්වය අනුව පටිපාටිගත කිරීම
විවිධ හැඩ හඳුනා ගැනිම
1 සිට 3 තෙක් සංඛ්යා නාම හඳුනා ගැනීම
1 සිට 3 තෙක් සංඛ්යාංක හඳුනා ගැනීම හා ලිවීම
5 තෙක් වූ ද්රව්ය සංඛ්යාවකින් තවත් ද්රව්ය සංඛ්යාවක් අඩු කිරීම
වස්තුවල උස සැසඳීම
වස්තුවල දිග සැසඳීම
ද්රව භාවිතයෙන් අවිචලතාව හඳුනා ගැනීම
ඝන වස්තු හඳුනා ගැනීම
වස්තුවල බර සැසඳීම
4 සිට 6 තෙක් සංඛ්යාංක හඳුනා ගැනීම හා භාවිතය
10 තෙක් ගණන් කිරීම
සංඛ්යාවක අවිචලතාව අවබෝධ කර ගැනීම
රටා ගොඩනැගීම
බඳුන් දෙකක ධාරිතාව සැසඳීම
හැඩතල හඳුනා ගැනීම හා රටා ගොඩනැගීම
7 සිට 9 තෙක් සංඛ්යා හඳුනා ගැනීම හා භාවිතය
1 සිට 9 තෙක් ක්රම සුචක සංඛ්යා හඳුනා ගැනීම
වස්තු තුනක උස/දිග සැසඳීම
6 තෙක් සංඛ්යා දෙකක් එකතු කිරීම
සංඛ්යාවකට පෙර සංඛ්යාව හා පසු සංඛ්යාව හඳුනා ගැනීම
9 තෙක් එකතු කිරීම
ද්රව්ය භාවිතයෙන් අඩු කිරීම
ද්රව්ය 20 ක් ගණන් කිරීම
20 තෙක් රූප ගණන් කිරීම
කාසි හඳුනා ගැනීම හා ගනු දෙනු කිරීම
පරිසරයේ වෙනස්කම් ඇසුරින් කාලය හඳුනා ගැනීම
ද්රව්ය භාවිතයෙන් අඩු කිරීම
►
හැඩතල හඳුනා ගැනීම හා රටා ගොඩනැගීම