Skip to main content
e-thaksalawa
Side panel
Home
More
Updates
සිංහල
தமிழ்
English
English (en)
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
You are currently using guest access
Log in
e-thaksalawa
Home
Course index
Open course index
Open block drawer
Sg01_Mat_Act
සංඛ්යාවක අවිචලතාව අවබෝධ කර ගැනීම
සංඛ්යාවක අවිචලතාව අවබෝධ කර ගැනීම
Section outline
◄
10 තෙක් ගණන් කිරීම
►
රටා ගොඩනැගීම
Select activity ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - මල් ගණන සමානදැයි යා කර සොයමු - 1
ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - මල් ගණන සමානදැයි යා කර සොයමු - 1
File
Select activity ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - මල් ගණන සමානදැයි යා කර සොයමු - 2
ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - මල් ගණන සමානදැයි යා කර සොයමු - 2
File
Select activity ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - යා කරමු - 1
ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - යා කරමු - 1
File
Select activity ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - යා කරමු - 2
ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - යා කරමු - 2
File
Select activity ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - යා කරමු - 3
ක්රියාකාරකම් පත්රිකාව - යා කරමු - 3
File
Select activity සංඛ්යාවක අවිචලතාව හදුනාගනිමු ...
සංඛ්යාවක අවිචලතාව හදුනාගනිමු
◄
10 තෙක් ගණන් කිරීම
Jump to...
Main course page
General
පෙළ පොත
වර්ගය, හැඩය, පාට හා තරම අනුව ද්රව්ය තේරීම
ද්රව්ය හෝ ද්රව හෝ ප්රමාණ සැසඳීම
ද්රව්ය කට්ටල දෙකක් එකට එක ගැළපීම
ද්රව්ය/රූප කට්ටල දෙකක් එකට එක ගැළපීම
ආකෘති/රූප තුනක සාපේක්ෂ පිහිටීම විස්තර කිරීම
ද්රව්ය/රූප තුනක් විශාලත්වය අනුව පටිපාටිගත කිරීම
විවිධ හැඩ හඳුනා ගැනිම
1 සිට 3 තෙක් සංඛ්යා නාම හඳුනා ගැනීම
1 සිට 3 තෙක් සංඛ්යාංක හඳුනා ගැනීම හා ලිවීම
5 තෙක් වූ ද්රව්ය සංඛ්යාවකින් තවත් ද්රව්ය සංඛ්යාවක් අඩු කිරීම
වස්තුවල උස සැසඳීම
වස්තුවල දිග සැසඳීම
ද්රව භාවිතයෙන් අවිචලතාව හඳුනා ගැනීම
ඝන වස්තු හඳුනා ගැනීම
වස්තුවල බර සැසඳීම
4 සිට 6 තෙක් සංඛ්යාංක හඳුනා ගැනීම හා භාවිතය
10 තෙක් ගණන් කිරීම
සංඛ්යාවක අවිචලතාව අවබෝධ කර ගැනීම
රටා ගොඩනැගීම
බඳුන් දෙකක ධාරිතාව සැසඳීම
හැඩතල හඳුනා ගැනීම හා රටා ගොඩනැගීම
7 සිට 9 තෙක් සංඛ්යා හඳුනා ගැනීම හා භාවිතය
1 සිට 9 තෙක් ක්රම සුචක සංඛ්යා හඳුනා ගැනීම
වස්තු තුනක උස/දිග සැසඳීම
6 තෙක් සංඛ්යා දෙකක් එකතු කිරීම
සංඛ්යාවකට පෙර සංඛ්යාව හා පසු සංඛ්යාව හඳුනා ගැනීම
9 තෙක් එකතු කිරීම
ද්රව්ය භාවිතයෙන් අඩු කිරීම
ද්රව්ය 20 ක් ගණන් කිරීම
20 තෙක් රූප ගණන් කිරීම
කාසි හඳුනා ගැනීම හා ගනු දෙනු කිරීම
පරිසරයේ වෙනස්කම් ඇසුරින් කාලය හඳුනා ගැනීම
ද්රව්ය භාවිතයෙන් අඩු කිරීම
►
රටා ගොඩනැගීම