ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
e-thaksalawa
Side panel
මුල් පිටුව
තවත්
Updates
සිංහල
தமிழ்
English
සිංහල (si)
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි.
ඇතුලත් වන්න
e-thaksalawa
මුල් පිටුව
Course index
පාඨමාලා දර්ශකය විවෘත කරන්න
තර්ක ශාස්ත්රය හා විද්යාත්මක ක්රමය - 12/13 ශ්රේණි
කොටසේ දළ සටහන
Select section General
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
General
සියලු බිඳ වැටීම
සියල්ල පුළුල් කරන්න
Select activity Announcements
Announcements
සංසදය
Select activity විෂය නිර්දේශය
විෂය නිර්දේශය
සම්පතක්
Select activity ගුරු මාර්ගෝපදේශය
ගුරු මාර්ගෝපදේශය
සම්පතක්
Select activity Announcements
Announcements
සංසදය
Select section 01 - දන්නා කරුණු ඇසුරින් නොදන්නා දෙයක් පිළිබඳ නිගමනයට එළඹීමේ ශක්යතාව ප්රදර්ශනය
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
01 - දන්නා කරුණු ඇසුරින් නොදන්නා දෙයක් පිළිබඳ නිගමනයට එළඹීමේ ශක්යතාව ප්රදර්ශනය
Select activity 1.1 ඉගෙනුම් ඵල
1.1 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 1.1තර්ක ශාස්ත්රය සම්බන්ධයෙන් ඉදිරිපත් වී ඇති විවිධ නිර්වචන පැහැදිලි කරයි
1.1තර්ක ශාස්ත්රය සම්බන්ධයෙන් ඉදිරිපත් වී ඇති විවිධ නිර්වචන පැහැදිලි කරයි
සම්පතක්
Select activity 1.1. තර්ක ශාස්ත්රය සම්බන්ධයෙන් ඉදිරිපත් වී ඇති විවිධ නිර්වචන පැහැදිලි කරයි.
1.1. තර්ක ශාස්ත්රය සම්බන්ධයෙන් ඉදිරිපත් වී ඇති විවිධ නිර්වචන පැහැදිලි කරයි.
Interactive Content
Select activity 1.2 ඉගෙනුම් ඵල
1.2 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 1.2 තර්ක ශාස්ත්රය හා වෙනත් විෂයයන් අතර ඇති සම්බන්ධතාව ප්රදර්ශනය කරයි
1.2 තර්ක ශාස්ත්රය හා වෙනත් විෂයයන් අතර ඇති සම්බන්ධතාව ප්රදර්ශනය කරයි
සම්පතක්
Select activity 1.3 ඉගෙනුම් ඵල
1.3 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 1.3 තර්ක ශාස්ත්රයෙන් ප්රායෝගික වටිනාකම විග්රහ කරයි
1.3 තර්ක ශාස්ත්රයෙන් ප්රායෝගික වටිනාකම විග්රහ කරයි
සම්පතක්
Select activity 1.3. තර්ක ශාස්ත්රයේ ප්රායෝගික වටිනාකම විග්රහ කරයි.
1.3. තර්ක ශාස්ත්රයේ ප්රායෝගික වටිනාකම විග්රහ කරයි.
Interactive Content
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity බහුවරණ ප්රශ්න හා පිළිතුරු
බහුවරණ ප්රශ්න හා පිළිතුරු
සම්පතක්
Select section 02 - විශ්ලේෂණය කිරීමේ විවිධ ක්රම ඇසුරින් තාර්කික අර්ථ නිවැරදිව ගෙන හැර දැක්වීම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
02 - විශ්ලේෂණය කිරීමේ විවිධ ක්රම ඇසුරින් තාර්කික අර්ථ නිවැරදිව ගෙන හැර දැක්වීම
Select activity 2.1 ඉගෙනුම් ඵල
2.1 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 2.1 පදවල තාර්කික සම්බන්ධය ගොඩනැගෙන ආකාරය විග්රහ කරයි
2.1 පදවල තාර්කික සම්බන්ධය ගොඩනැගෙන ආකාරය විග්රහ කරයි
සම්පතක්
Select activity 2.1 පදවල තාර්කික සම්බන්ධය ගොඩනැගෙන ආකාරය විග්රහ කරයි.
2.1 පදවල තාර්කික සම්බන්ධය ගොඩනැගෙන ආකාරය විග්රහ කරයි.
Interactive Content
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity 2.2 ඉගෙනුම් ඵල
2.2 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 2.2 පදවල චින්තන නියම ප්රායෝගිකව භාවිතා කරයි
2.2 පදවල චින්තන නියම ප්රායෝගිකව භාවිතා කරයි
සම්පතක්
Select activity 2.2 චින්තන නියම ප්රායෝගිකව භාවිතා කරයි.
2.2 චින්තන නියම ප්රායෝගිකව භාවිතා කරයි.
Interactive Content
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity 2.3 ඉගෙනුම් ඵල
2.3 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 2.3 ප්රස්තුත වර්ග හඳුනා ගනිමින් ඒවා භාවිතා කරයි
2.3 ප්රස්තුත වර්ග හඳුනා ගනිමින් ඒවා භාවිතා කරයි
සම්පතක්
Select activity 2.3 ප්රස්තුත වර්ග හඳුනා ගනිමින් ඒවා භාවිතා කරයි.
2.3 ප්රස්තුත වර්ග හඳුනා ගනිමින් ඒවා භාවිතා කරයි.
Interactive Content
Select activity බහුවරණ ප්රශ්න හා පිළිතුරු
බහුවරණ ප්රශ්න හා පිළිතුරු
සම්පතක්
Select activity ප්රස්තූත 02 - P 03 පදවල තාර්කි...
ප්රස්තූත 02 - P 03
පදවල තාර්කික සම්බන්ධතා - P 02
Select section 03 - සම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරින් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹීම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
03 - සම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරින් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹීම
Select activity 3.1 ඉගෙනුම් ඵල
3.1 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 3.1 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි
3.1 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි
සම්පතක්
Select activity 3.1 අව්යහිත අනුමාන දෛනික ජීවිතයේදී ප්රායෝගිකව යොදාගත හැකි බව ආදර්ශනය කරයි.
3.1 අව්යහිත අනුමාන දෛනික ජීවිතයේදී ප්රායෝගිකව යොදාගත හැකි බව ආදර්ශනය කරයි.
Interactive Content
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity 3.2 ඉගෙනුම් ඵල
3.2 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි -2
3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි -2
සම්පතක්
Select activity 3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ(අව්යවහිත හා ව්යවහිත) අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි. - I
3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ(අව්යවහිත හා ව්යවහිත) අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි. - I
Interactive Content
Select activity 3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ(අව්යවහිත හා ව්යවහිත) අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි. - II
3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ(අව්යවහිත හා ව්යවහිත) අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි. - II
Interactive Content
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity ඒකක පරීක්ෂණය - අව්යවහිත අනුමාන - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
ඒකක පරීක්ෂණය - අව්යවහිත අනුමාන - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
සම්පතක්
Select activity තර්ක ශාස්ත්රය හා විද්යාත්මක ක්...
තර්ක ශාස්ත්රය හා විද්යාත්මක ක්රමය 04 - P 05
Select section 04 - නුතන වර්ග තර්ක ශාස්ත්රය ඇසුරින් තාර්කික නිගමනයන්ට
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
04 - නුතන වර්ග තර්ක ශාස්ත්රය ඇසුරින් තාර්කික නිගමනයන්ට
Select activity 4.1 ඉගෙනුම් ඵල
4.1 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity කුලක වාදයේ මූලික සංකල්ප හා වෙන්රූප භාවිතයෙන් ප්රස්තුත හා තර්ක විග්රහය
කුලක වාදයේ මූලික සංකල්ප හා වෙන්රූප භාවිතයෙන් ප්රස්තුත හා තර්ක විග්රහය
සම්පතක්
Select activity 4.1 කුලක වාදයේ මූලික සංකල්ප විග්රහ කරයි.
4.1 කුලක වාදයේ මූලික සංකල්ප විග්රහ කරයි.
Interactive Content
Select activity 4.2 ඉගෙනුම් ඵල
4.2 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 4.2 වෙන් රූප භාවිතයෙන් ප්රස්තුත හා තර්ක පිළිබඳ විග්රහ කරයි.
4.2 වෙන් රූප භාවිතයෙන් ප්රස්තුත හා තර්ක පිළිබඳ විග්රහ කරයි.
Interactive Content
Select activity වෙන් රූප සටහන් අභ්යාස හා පිළිතුරු
වෙන් රූප සටහන් අභ්යාස හා පිළිතුරු
සම්පතක්
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select section 05 - නිගාමී පද්ධතීන්හි රූපික ස්වරූප හදුනාගැනීම ඇසුරෙන් ප්රස්තුතමය තර්කවල සප්රමාණතාවය විනිශ්චය
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
05 - නිගාමී පද්ධතීන්හි රූපික ස්වරූප හදුනාගැනීම ඇසුරෙන් ප්රස්තුතමය තර්කවල සප්රමාණතාවය විනිශ්චය
Select activity 5.1 ඉගෙනුම් ඵල
5.1 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 5.1 රූපික පද්ධතීන්ගේ භාෂාමය හා සංකේතමය ප්රකාශන අන්යෝනය වශයෙන් පරිවර්තනය කරයි.
5.1 රූපික පද්ධතීන්ගේ භාෂාමය හා සංකේතමය ප්රකාශන අන්යෝනය වශයෙන් පරිවර්තනය කරයි.
Interactive Content
Select activity 5.2 ඉගෙනුම් ඵල
5.2 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 5.2 සත්ය වක්ර භාවිතයෙන් සූත්රයක හා සූත්ර යුගලයන්හි ස්වභාවය පිළිබඳ විමර්ශනය කරයි.
5.2 සත්ය වක්ර භාවිතයෙන් සූත්රයක හා සූත්ර යුගලයන්හි ස්වභාවය පිළිබඳ විමර්ශනය කරයි.
Interactive Content
Select activity 5.3 ඉගෙනුම් ඵල
5.3 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 5.3 ප්රස්තුත කලනය
5.3 ප්රස්තුත කලනය
Interactive Content
Select activity ප්රස්තුත කලනය ප්රශ්න හා පිළිතුරු
ප්රස්තුත කලනය ප්රශ්න හා පිළිතුරු
සම්පතක්
Select activity 5.4 ඉගෙනුම් ඵල
5.4 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 5.4 සංකේතමය සූත්රයකට සත්යතා රුක ගොඩනගයි.
5.4 සංකේතමය සූත්රයකට සත්යතා රුක ගොඩනගයි.
Interactive Content
Select activity 5.5 ඉගෙනුම් ඵල
5.5 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 5.5 තර්කය සප්රමාණතාව සත්යතා රුක් ක්රමය මගින් නිගමනය කරයි.
5.5 තර්කය සප්රමාණතාව සත්යතා රුක් ක්රමය මගින් නිගමනය කරයි.
Interactive Content
Select activity 5.6 ඉගෙනුම් ඵල
5.6 ඉගෙනුම් ඵල
සම්පතක්
Select activity 5.6 තර්කයක සප්රමාණතාව විනිශ්චය කිරීමට සහ ප්රමේයයක් සාධනයට ව්යුත්පන්න ක්රමය භාවිත කරයි.
5.6 තර්කයක සප්රමාණතාව විනිශ්චය කිරීමට සහ ප්රමේයයක් සාධනයට ව්යුත්පන්න ක්රමය භාවිත කරයි.
Interactive Content
Select activity ඒකක පරීක්ෂණය - සත්ය චක් - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
ඒකක පරීක්ෂණය - සත්ය චක් - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
සම්පතක්
Select section 06 - විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලී චිත්තනය
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
06 - විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලී චිත්තනය
Select section 07 - විද්යාත්මක විධි ක්රම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
07 - විද්යාත්මක විධි ක්රම
Select section 08 - විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
08 - විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම
Select section 09 - ආඛ්යාත කලනය
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
09 - ආඛ්යාත කලනය
Select activity විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලීව අධ්යයනය කරයි
විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලීව අධ්යයනය කරයි
සම්පතක්
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity විද්යා වර්ගීකරණය පැවරුම්
විද්යා වර්ගීකරණය පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity විද්යා වර්ගීකරණය පැවරුම්
විද්යා වර්ගීකරණය පැවරුම්
සම්පතක්
Select activity ආක්යාත කලනය - P 02 ආඛ්යාත කලනය - ...
ආක්යාත කලනය - P 02
ආඛ්යාත කලනය - P 01
Select section 10 - විද්යුත් පරිපථයන්හි ක්රියාකාරිත්වයට තාර්කික නියමයන්
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
10 - විද්යුත් පරිපථයන්හි ක්රියාකාරිත්වයට තාර්කික නියමයන්
Select activity විද්යාත්මක විධික්රම ප්රායෝගිකව අවස්ථා සදහා යොදා ගනියි
විද්යාත්මක විධික්රම ප්රායෝගිකව අවස්ථා සදහා යොදා ගනියි
සම්පතක්
Select activity 10.2 විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලීව අධ්යයනය කරයි
10.2 විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලීව අධ්යයනය කරයි
Interactive Content
Select activity විද්යාවේ විවිධ විධික්රම අභ්යාස හා පිළිතුරු
විද්යාවේ විවිධ විධික්රම අභ්යාස හා පිළිතුරු
සම්පතක්
Select activity පැවරුම්
පැවරුම්
සම්පතක්
Select section 11 - විචාරාත්මක චින්තනය ඇසුරින් තර්ක අභාසවල ස්වභාවය
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
11 - විචාරාත්මක චින්තනය ඇසුරින් තර්ක අභාසවල ස්වභාවය
Select activity 11. විද්යාත්මක විධික්රම ප්රායෝගික අවස්ථා සඳහා යොදා ගනියි
11. විද්යාත්මක විධික්රම ප්රායෝගික අවස්ථා සඳහා යොදා ගනියි
Interactive Content
Select activity විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්භාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි
විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්භාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි
සම්පතක්
Select activity විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්භාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි (ප්රශ්න හා පිළිතුරු)
විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්භාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි (ප්රශ්න හා පිළිතුරු)
සම්පතක්
Select activity පරීක්ෂණ ක්රමවේද (කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
පරීක්ෂණ ක්රමවේද (කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
යු ආර් එල්
Select activity සපෙක්ෂක වාදය 1(කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
සපෙක්ෂක වාදය 1(කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
යු ආර් එල්
Select activity සුසමාදර්ශී පදනම් වාද අසංගත හා අසමමේය වීම (කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
සුසමාදර්ශී පදනම් වාද අසංගත හා අසමමේය වීම (කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
යු ආර් එල්
Select section 12 - නීතියේ ස්වභාවය හා නිතමය විනිශ්චයන්
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
12 - නීතියේ ස්වභාවය හා නිතමය විනිශ්චයන්
Select activity 12.1 විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි.
12.1 විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි.
Interactive Content
Select section 13 - විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
13 - විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම
Select activity විද්යාත්මක සාමාන්යකරණය
විද්යාත්මක සාමාන්යකරණය
සම්පතක්
Select section 14 - සසම්භාවී සිද්ධීන් පිළිබඳ පුරෝකතනය සඳහා සම්භාවිතාව
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
14 - සසම්භාවී සිද්ධීන් පිළිබඳ පුරෝකතනය සඳහා සම්භාවිතාව
Select section 15 - පර්යේෂණයන්හි විද්යාත්මක භාවය සඳහා මිනුම් උපයෝගී කර ගැනීම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
15 - පර්යේෂණයන්හි විද්යාත්මක භාවය සඳහා මිනුම් උපයෝගී කර ගැනීම
Select activity මිනුම් 01 - P 04 මිනුම් 02 - P ...
මිනුම් 01 - P 04
මිනුම් 02 - P 05
Select activity මිනුම් 1
මිනුම් 1
සම්පතක්
Select activity මිනුම් 2
මිනුම් 2
සම්පතක්
Select section 16 - තීරණ ගැනීමේ කුසලතා වර්ධනය කරගැනීම සඳහා සංඛ්යාන ක්රම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
16 - තීරණ ගැනීමේ කුසලතා වර්ධනය කරගැනීම සඳහා සංඛ්යාන ක්රම
Select section 17 - පුනරුදයට පෙර හා පසු කාලවල බිහි වූ විද්යාත්මක මත
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
17 - පුනරුදයට පෙර හා පසු කාලවල බිහි වූ විද්යාත්මක මත
Select section 18 - විශ්වසනීයත්වය හා වලංගුතාවය සුරකෙන ලෙස සමාජ විද්යාත්මක පර්යේෂණ වල යෙදීම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
18 - විශ්වසනීයත්වය හා වලංගුතාවය සුරකෙන ලෙස සමාජ විද්යාත්මක පර්යේෂණ වල යෙදීම
Select section 19 - කාලීනව අභියෝගයන්ට මුහුණ දෙමින් සමාජ ප්රගමනයට සඳහා විද්යාව හා තාක්ෂණය යොදා ගැනීම
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
19 - කාලීනව අභියෝගයන්ට මුහුණ දෙමින් සමාජ ප්රගමනයට සඳහා විද්යාව හා තාක්ෂණය යොදා ගැනීම
Select section විෂයානුබද්ධ අමතර ඉගෙනුම් උපකරණ
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
විෂයානුබද්ධ අමතර ඉගෙනුම් උපකරණ
Select section ප්රශ්න පත්ර
බිඳ වැටීම
පුළුල් කරන්න
ප්රශ්න පත්ර
Select activity වාර විභාග ප්රශ්න පත්ර ආදර්ශ ප්රශ්න පත්...
වාර විභාග ප්රශ්න පත්ර
ආදර්ශ ප්රශ්න පත්ර
පසුගිය විභාග ප්රශ්න පත්ර
මාර්ගගත බහුවරණ ප්රශ්න පත්ර