Skip to main content
e-thaksalawa
Side panel
Home
More
Updates
සිංහල
தமிழ்
English
English (en)
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
You are currently using guest access
Log in
e-thaksalawa
Home
Course index
Open course index
Sal_chem
විෂයානුබද්ධ අමතර ඉගෙනුම් උපකරණ
සබැදිය 1
සබැදිය 1
Completion requirements
මූලාශ්රය :
www.nsf.gov
Click on
සබැදිය 1
to open the resource.
◄ Experimentation hub
Jump to...
Jump to...
Announcements
විෂය නිර්දේශය
ගුරු මාර්ගෝපදේශ සංග්රහය
Announcements
1.1 ඉගෙනුම් ඵල
1.1 පරමාණුක ව්යුහය පිළිබඳ ආකෘති විමර්ශනය කිරීම.
1.2 ඉගෙනුම් ඵල
1.2 පදාර්ථයේ ස්වභාවය නිර්ණය කිරීමෙහිලා ඉලෙක්ට්රෝන සැකැස්ම හා ශක්ති හුවමාරුව භාවිතයට ගනී.
1.3 ඉගෙනුම් ඵල
1.3_1 මූලද්රව්ය පරමාණුවල අනුයාත අයනීකරණ ශක්ති දත්ත
1.3 _ 2 පරමාණුක වර්ණාවලි අධ්යයනය කිරීම.
1.3 _ 3 ශක්තිය ක්වොන්ටනීකරණය
1.4 ඉගෙනුම් ඵල
1.4 ඒකලිත වායුමය පරමාණුවල හා ඒවායේ අයනවල භූමි අවස්ථාවේ ඉලෙක්ට්රෝන වින්යාස ලියා දක්වයි.
1.5 ඉගෙනුම් ඵල
1.5 මූලද්රව්ය ආවර්තිතා වගුවේ දරන ස්ථානය තහවුරු කිරීමට හා ඒවායේ පරමාණුක ගුණ ඉලෙක්ට්රෝන වින්යාසයට සම්බන්ධ කිරීම සඳහා මූලද්රව්යවල ඉලෙක්ට්රෝන වින්යාසය විශ්ලේෂණය කරයි.
Atomic Interactions
Balancing Chemical Equations
Beer's Law Lab
Acid-Base Solutions
Build an Atom
Concentration
Isotopes and Atomic Mass
Molarity
Molecule Polarity
Molecule Shapes
Molecules and Light
Molecule Shapes: Basics
pH Scale
pH Scale: Basics
Reactants, Products and Leftovers
Rutherford Scattering
States of Matter
States of Matter: Basics
2.1 ඉගෙනුම් ඵල
2.2 ඉගෙනුම් ඵල
2.2.1 සහසංයුජ , ධ්රැවීය සහසංයුජ සහ සරල අයනික කාණ්ඩ වල හැඩයන් විශ්ලේෂණය කරයි.
2.2.2 සහසංයුජ , ධ්රැවීය සහසංයුජ සහ සරල අයනික කාණ්ඩ වල හැඩයන් විශ්ලේෂණය කරයි.
2.3 ඉගෙනුම් ඵල
2.3.1 පදාර්ථයේ ව්යූහය හා ගුණ
2.3.2 ද්විතියික අන්තර්ක්රියා
3.1 ඉගෙනුම් ඵල
3.1.1 ඔක්සිකරණ අංක සංකල්පය
3.1.2 IUPAC නීති භාවිතාකර රසායනික සූත්ර හා නාම ලිවීම
3.1.3 මවුල, මවුලික ස්කන්ධය හා ඇවගාඩ්රෝ නියතය පදනම් වූ සරල ගණනය කිරීම්
3.1.4 සංයුතිය පිළිබඳ පරාමිති
3.2 ඉගෙනුම් ඵල
3.2 විවිධ ක්රම භාවිත කර තුලිත සමීකරණ ලියයි.
3.3 ඉගෙනුම් ඵල
3.3 ස්ටොයිකියෝමිතිය හා රසායනික ප්රතික්රියා ආශ්රිත ගණනය කිරීම් සිදුකරයි.
4.1 ඉගෙනුම් ඵල
4.1 පදාර්ථයේ ප්රධාන අවස්ථා තුනෙහි දර්ශීය ලක්ෂණ පැහැදිලි කරනු පිණිස ඒවායේ අංශුමය සංවිධානය යොදා ගනියි.
4.2 ඉගෙනුම් ඵල
4.2 සත්ය වායුවල හැසිරීම් රටා විස්තර කිරීම සඳහා ආකෘතියක් ලෙස පරිපූර්ණ වායුව යොදා ගනියි.
4.3 ඉගෙනුම් ඵල
4.3 තාත්වික (සත්ය) වායුවල හැසිරීම පැහැදිලි කිරීම සඳහා අණුක චාලක වාදය යොදා ගනී.
4.4 ඉගෙනුම් ඵල
4.4 වායු මිශ්රණයක හැසිරීම විග්රහ කිරීමට ඩෝල්ටන්ගේ ආංශික පීඩන නියමය භාවිතා කරයි.
4.5 ඉගෙනුම් ඵල
4.5 තාත්වික වායු සඳහා යෙදිය හැකිවන සේ පරිපූර්ණ වායු සමීකරණය සඳහා සිදු කළ සංශෝධන විශ්ලේෂණය කරයි.
5.1 ඉගෙනුම් ඵල
5.1 එන්තැල්පිය හා සම්බන්ධ සංකල්ප ගවේෂණය කරයි
5.2 ඉගෙනුම් ඵල
5.2 යම් විපර්යාසයකට අදාළ එන්තැල්පි වෙනස්වීම් අර්ථ දක්වා දී ඇති විපර්යාස සඳහා එන්තැල්පි විපර්යාස ගණනය කරයි.
5.3 ඉගෙනුම් ඵල
5.4 ඉගෙනුම් ඵල
5.4.රසායනික ප්රතික්රියාවල ස්වයංසිද්ධතාව පුරෝකථනය කරයි.
6.1 - s ගොනුවේ මූලද්රව්යවල ගුණ විමර්ශනය කරයි.
6.2 - P ගොනුවේ මූලද්රව්ය හා සංයෝගවල ගුණ විමර්ශනය කරයි.(01 කොටස)
6.2 - P ගොනුවේ මූලද්රව්ය හා සංයෝගවල ගුණ විමර්ශනය කරයි.(02 කොටස)
Experimentation hub
Periodic table
Buffer calculator
ගුරු ගෙදර අධ්යාපන වැඩසටහන - කර්මාන්ත රසායනය සහ පරිසර දූෂණය 04
ගුරු ගෙදර අධ්යාපන වැඩසටහන - රසායනික සමතුලිතතාවය 01
(රසායන විද්යාව) - කාබනික රසායනය 03
(රසායන විද්යාව) - කාබනික රසායනය 02
(රසායන විද්යාව) - කාබනික රසායනය 01
(රසායන විද්යාව) - කාබනික රසායනය
(රසායන විද්යාව) - කාබනික රසායනය
(රසායන විද්යාව) - විභාග අත්වැල - අකාබනික රසායනය 02 ( පුනරීක්ෂණ )
(රසායන විද්යාව) - විභාග අත්වැල - සමාන්ය රසායනය ( පුනරීක්ෂණ 04 )
(රසායන විද්යාව) - විභාග අත්වැල - අකාබනික රසායනය 02 ( පුනරීක්ෂණ 03 )
(රසායන විද්යාව) - විභාග අත්වැල - අකාබනික රසායනය 01 ( පුනරීක්ෂණ 02 )
(රසායන විද්යාව) - විභාග අත්වැල - ද්රාව්යතා ගුණිතය ( පුනරීක්ෂණ 02 )
(රසායන විද්යාව) - රසායනික සමතුලිතතාව 02
(රසායන විද්යාව) - විද්යුත් රසායනය ( පුනරීක්ෂණ 01 )
(රසායන විද්යාව) - වායු ගෝලීය දුෂණය හා රසායනය 04
(රසායන විද්යාව) - රසායනික සමතුලිතතාව 01
(රසායන විද්යාව) - වායු ගෝලීය දුෂණය හා රසායනය 03
(රසායන විද්යාව) - රසායනික සමතුලිතතාව
(රසායන විද්යාව) - කලාප සමතුලාතකාව 03
(රසායන විද්යාව) - කලාප සමතුලාතකාව 02
(රසායන විද්යාව) - විද්යුත් රසායනය 03
(රසායන විද්යාව) - විද්යුත් රසායනය 02
(රසායන විද්යාව) - කලාප සමතුලාතකාව 01
(රසායන විද්යාව) - පරිසර දූෂණය 01
(රසායන විද්යාව) - විද්යුත් රසායනය 02
(රසායන විද්යාව) - විද්යුත් රසායනය 01
(රසායන විද්යාව) - අම්ල - භස්ම දර්ශක
(රසායන විද්යාව) - අම්ල - භස්ම අනුපාත
(රසායන විද්යාව) රසායනික සමතුලිතතාවය 05
(රසායන විද්යාව) රසායනික සමතුලිතතාවය 04
(රසායන විද්යාව) දුබල අම්ල හා දුබල භස්ම
(රසායන විද්යාව) - අයනික සමතුලිතතාවය 02
(රසායන විද්යාව) - අයනික සමතුලිතතාවය 01
(රසායන විද්යාව) - කර්මාන්ත රසායනය හා පරිසර දූෂණය 07
(රසායන විද්යාව) - රසායනික සමතුලිතතාවය 03
(රසායන විද්යාව) - රසායනික සමතුලිතතාවය 02
(රසායන විද්යාව) - කර්මාන්ත රසායනය හා පරිසර දූෂණය 06
(රසායන විද්යාව) - රසායනික සමතුලිතතාවය 01
(රසායන විද්යාව) - කර්මාන්ත රසායනය හා පරිසර දූෂණය 05
(රසායන විද්යාව) - කර්මාන්ත රසායනය හා පරිසර දූෂණය 04
(රසායන විද්යාව) - කර්මාන්ත රසායනය හා පරිසර දූෂණය 03
(රසායන විද්යාව) - කර්මාන්ත රසායනය හා පරිසර දූෂණය 02
(රසායන විද්යාව) - කර්මාන්ත රසායනය හා පරිසර දූෂණය 01
(රසායන විද්යාව) - කාබනික රසායනය 04
(රසායන විද්යාව) - රසායනයනික සමතුලිතතාවය ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 43
(රසායන විද්යාව) - රසායනයනික සමතුලිතතාවය ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 44
(රසායන විද්යාව) - රසායනයනික සමතුලිතතාවය ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 45
(රසායන විද්යාව) - රසායනයනික සමතුලිතතාවය ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 46
(රසායන විද්යාව) - සමාන්ය රසායනයනය ii - 1 හා 02 ඒකක ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 47
(රසායන විද්යාව) - රසායනික ගණනය කිරීම් 01 ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 48
(රසායන විද්යාව) - රසායනික ගණනය කිරීම් 02 ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 49
(රසායන විද්යාව) - පදාර්ථයේ වායුමය අවස්ථා 01 ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 50
(රසායන විද්යාව) - අනුමාන බහුවරණ - Lesson 51
(රසායන විද්යාව) - රසායනික ගණනය කීරීම් - Lesson 52
(රසායන විද්යාව) - පදාර්ථයේ වායුමය අවස්ථා 01 ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 53
(රසායන විද්යාව) - පදාර්ථයේ වායුමය අවස්ථා 02 ( පුණරීක්ෂණ ) - Lesson 54
(රසායන විද්යාව) - අනුමාන බහුවරණ (චාලක රසායනය) - Lesson 55
(රසායන විද්යාව) - ශක්ති විද්යාව ( පුනරීක්ෂණ ) - Lesson 56
(රසායන විද්යාව) - අනුමාන බහුවරණ - Lesson 57
ඒකක පරීක්ෂණය 01 - රසායන විද්යාව - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
ඒකක පරීක්ෂණය 02 - රසායන විද්යාව - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
Periodic table ►